برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

استعفای رحمتی از نساجی در مرحله بررسی

  • کد خبر: ۱۹۴۲۸۶
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
  • ۱
استعفای رحمتی از نساجی در مرحله بررسی
سید مهدی رحمتی از مربیگری تیم نساجی مازندران استعفاء داده است. استعفای او در حال بررسی است و به احتمال زیاد با این استعفاء موافقت خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید مهدی رحمتی خیلی امیدوار بود تیمش با برتری مقابل ذوب آهن دوباره به لیگ بازگردد و امیدوار به آینده باشد، اما شکست مقابل اصفهانی‌ها باعث شد مهدی رحمتی که اخیرا با فشار بسیاری از سوی هواداران این باشگاه مواجه شده، از سمت خود استعفاء دهد.

در هفته‌های گذشته شایعاتی در خصوص مذاکره مدیران این باشگاه با چند مربی از جمله هومن افاضلی نیز به گوش می‌رسید، اما هنوز روشن نیست که مالک و مدیر باشگاه نساجی چه تصمیمی برای آینده این باشگاه خواهد گرفت.


پشت پرده باشگاه نساجی نیز امیر قلعه‌نویی قرار داد ومالک این باشگاه (حدادیان) ارتباط بسیاری نزدیکی با سرمربی تیم ملی دارد و در بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها خود با امیر مشورت می‌کند، اما به هرحال مشکلات فنی به جا مانده از تیم نساجی شاید درنهایت نیز موجب موافقت امیرقلعه‌نویی با کنار رفتن سید مهدی رحمتی از سرمربیگری باشگاه نساجی شود و در نهایت شاهد کنار رفتن این مربی از باشگاه قائمشهری باشیم.

البته رحمتی فصل را در شرایطی آغاز کرد که ۱۸ بازیکن تیم نساجی کنار رفته بودند. علوه برآن حضور در لیگ قهرمانان آسیا مسئولیت سنگینی روی دوش این مربی قرار داد و توقعات را بسیار بالا برد در حالی که ظرفیت فوتبال قائمشهر با این بازیکنان چیز بیشتری نبود و رحمتی نیز نمی‌توانست در این باشگاه منشاء معجزات باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
0
0
سلام دوستان آقای قلعه نوعی ما میدانیم که رحمتی نمی‌توانست معجزه کند آیا به قول شما هم درگیر لیگ باشد و باشگاههای آسیا این همه تغییرات را نیاز بود انجام دهد مثلاً بجای مظاهری نمی‌توانست از حقیقی استفاده کند درست که با مشکل دارند مگر شما بازیکنان تیم ملی از باشگاههای مختلف نیستند بس شما چطوری مدیریت میکنید تا مشکل پیش نیاید مطمین باش رحمتی دانش مربیگری ندارد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->